top of page

Vastgoedbeheer zonder zorgen

Met onze abonnementen bieden we volledige transparantie vanaf het eerste moment. Uw vaste aanspreekpunt, de kosten én de services: bij ons weet je altijd direct waar je aan toe bent. Wij ontemen alle lasten en zorgen ervoor dat jouw vastgoed zo rendabel mogelijk blijft.

We begrijpen dat geen één situatie compleet hetzelfde is. Daarom kan je het abonnement kiezen wat precies bij jou past. Of het nu gaat om technisch, financieel- of vermogensbeheer, jij ontvangt altijd de service die jij nodig hebt.

Kies een plan dat bij jou past

Technisch 
Premium
Administratief

Alle prijzen voor verhuur- en vastgoedbeheer zijn exclusief 21% btw en worden berekend over de initiële huurprijs. Aan dit overzicht kunnen geen rechten worden ontleend.

Behandeling van klachten 

Begeleiden en snel verhelpen van klachten via netwerk van kundige aannemers, loodgieters en klusjesmannen. Indien schade onder verzekering valt deze meteen afhandelen bij verzekeraar 

Onderhoudsmanagement

Behandeling van alle zaken gerelateerd aan onderhoud. Van offertes tot afhandeling.

Storingsdienst

Afhandeling van acute storingen.

Korting DR verhuur

Verhuurbeheer kost 8% van de totale jaarlijkse huur. Als u besluit vastgoedbeheer door DR Management laten uit te voeren wordt dit 5%.

Korting DR Projecten

De kosten voor projectmanagement bedragen 12% van de totale kosten per project. Als u het beheer door DR Management laat uitvoeren, zakt dit naar 10%.

Communicatie met de VvE

Inlezen van stukken zoals MJOP, notulen etc. en ervoor zorgen dat u vertegenwoordigd bent in de vergaderingen. 

Incasseren van huur, servicekosten en borg

Maandelijks innen van de huurpenningen en  servicekosten. Het afdragen van kosten en overmaken aan verhuurder. Beheren van de borgsom. U ontvangt elke drie maanden een overzicht.

Huurindexering

Het jaarlijks berekenen en versturen van huurverhogingen naar de huurders volgens de wettelijke richtlijnen en gemaakte afspraken.  

Incassotraject

Bij het uitblijven van betaling en niet nakomen van afspraken opstarten en aansturen van het incassotraject en eventuele uitzetting.

Afrekening serivcekosen

Het jaarlijks opstellen van een overzicht van de stookkosten en servicekosten en versturen aan de huurder. 

Boekhouding 

Het verwerken van alle transacties in een boekhoud programma en het voorbereiden voor aangiften bij de belastingdienst en het voorzien van een maandelijks financieeel overzicht. 

Volledige ontzorging 

U wordt volledig ontzorgt. Wij beheren alle aspecten van de verhuur van uw woning en zorgen ervoor dat u zoveel als u wenst op de hoogte wordt gehouden van alle ontwikkelingen. Onze accountmanager staat dagelijks voor u klaar om u te ondersteunen.

Alle prijzen voor verhuur- en vastgoedbeheer zijn exclusief 21% btw en worden berekend over de initiële huurprijs. Dit is een indicatie berekening en aan dit overzicht kunnen geen rechten worden ontleend. 

Bereken de vergoeding voor uw vastgoedbeheer 

Values not matched with our conditions

Selecteer abonnementsvorm

Range %

Dit omvat alle technische zaken zoals reparaties, afhandelen van klachten en het aanspreekpunt zijn voor huurders bij problemen.

4-5%

Het beheren van de financiële zaken zoals huurverhogingen, huurpenningen innen en communicatie met de huurder.

5-6%

Het premium beheer omvat alle zaken die te maken hebben met de huurders. We ontzorgen u volledig op het gebied van verhuur.

6-7%

Jouw jaarlijkse vergoeding:
€0

Vastgoedbeheer

bottom of page